TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE A SITE-ULUI WWW.IOANA-CONSULT.RO SI ACHIZITIA DE PRODUSE SI SERVICII

Acest site este proprietatea Ioana Andrievici și este administrat de Ioana Andrievci PFA.

DATELE FIRMEI:

ANDRIEVICI IOANA PFA
Sediu profesional: Mun. Sibiu, Str. Vrancei, Nr. 4, Sc. B, Etj.1, Ap.3, Jud. Sibiu
CUI: 31431828
F32/344/28.03.2013
Cont bancar (lei): IBAN: RO16BTRL03301201246583XX
Deschis la Banca Transilvania

Persoană de contact: Ioana Andrievici
Telefon: +40.724.396.919
E-mail: office@ioana-andrievici.ro
www.ioana-consult.ro

Ioana Andrievici este Certificat formator de formatori Seria I Nr.00229707, eliberat de Ministerul Educatiei Nationale & Autoritatea Nationala pentru calificari & Ministerul muncii, familiei, protectiei sociale si persoanelor varstnice

____________________________________________________________________________________________

CONDITII DE UTILIZARE SITE

Folosirea, accesarea, vizitarea si/sau cumpararea produselor si serviciilor de pe site-ul www.ioana-consult.ro implica acceptarea termenilor si conditiilor mentionate mai jos.

Acceptarea acestora de catre utilizator constituie acord din partea acestuia si contract intre parti.

1. PROPRIETATE SI DREPT DE AUTOR (COPYRIGHT)

Site-ul www.ioana-consult.ro este proprietatea autoarei Ioana Andrievici.

Continutul site-ului www.ioana-consult.ro (texte, programe, produse, etc.), indiferent de suport sau stocare, este proprietatea ANDRIEVICI IOANA si este protejat de Legea nr.8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe, actualizata, precum si de legislatia internationala privind drepturile de autor si alte drepturi conexe.

Afisarea totala sau partiala a datelor si informatiilor care fac obiectul proprietatii intelectuale este interzisa fara acordul scris al proprietarului. Utilizatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau nu va face publice (pe internet sau media), niciuna dintre informarile primite de la Furnizor.

Se pot face referiri la informatii din site sau utiliza citate, numai cu indicarea sursei sau solicitarea acordului scris al autoarei.

Trimiterea informatiilor pe social media prin activarea butoanelor acestor retele este permisa si recomandata si constituie citarea sursei. Ioana Andrievici multumeste si apreciaza orice astfel de expediere.

2. ACCESARE

Proprietarul isi rezerva dreptul de a inregistra si stoca urmatoarele informatii referitoare la accesarea acestui site: data, pagina, ip, agent utilizator, rezolutie ecran, etc.

Inregistrarea datelor cu caracter personal se face conform legii si acordului de confidentialitate de pe site. Pentru detalii click aici:

Politica privind confidentialitatea datelor personale

Este interzisa accesarea acestui site cu programe de download automat fara permisiunea expresa din partea proprietarului. Proprietarul isi rezerva dreptul de a stoca logourile complete si de a intreprinde masurile legale impotriva persoanelor sau firmelor care acceseaza site-ul cu astfel de programe.

3. NOTIUNI SI TERMENI

§ Client: Cumparatorul produselor si serviciilor de pe site si/sau beneficiarul serviciilor pe baza de contract (consultanta, training, intermediere, etc).
§ Comanda: un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator, prin care Vanzatorul este de acord sa livreze produsele si serviciile, iar Cumparatorul este de acord sa primeasca produsele si serviciile si sa efectueze plata; Comanda se poate prelua si telefonic;
§ Contract: in cazul produselor si serviciilor, o comanda confirmata de Vanzator, in cazul serviciile oferite pe baza de contract (consultanta, training, coaching, etc), contractul ce se va incheia intre parti si care va fi transmis in prealabil de catre Furnizor, Clientului, pe email si agreat cu acesta;
§ Cumparator: persoana fizica sau juridica ce emite o comanda si efectueaza plata cu privire la un produs sau serviciu de pe site-ul www.ioana-consult.ro, indiferent de modalitatea in care emite comanda sau efectueaza plata;
§ Dovada efectuarii platii: reprezinta orice dovada a efectuarii platii, precum: confirmarea de pe platforma mobilpay, evidentierea sumei de bani in cont, copie a ordinului de plata, chitantei de depunere numerar sau mandat postal;
§ Drepturile de proprietate intelectuala: – toate drepturile imateriale, cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturile de autor asupra pozelor si informatiilor prezentate in continutul magazinului online si pe site;
§ Furnizor: Ioana Andrievici PFA, furnizor de produse si servicii, cu datele de identificre de mai sus.
§ Produse/Bunuri: orice produs de pe site, care are un pret si care poate fi achizitionat prin comanda si plata (ex. carti) sau prin inscriere (ex. cursuri, evenimente, etc);
§ Proprietar: Ioana Andrievici PFA, detinatorul legal, respectiv proprietarul site-ului www.ioana-consult.ro.
§ Servicii: serviciile oferite prin intermediul site-ului (ex.consultanta de specialitate, programe de training sau coaching, etc);
§ Site: prezentul site www.ioana-consult.ro, cu toate paginile si informatiile pe care le include;
§ Utilizator: persoana care acceseaza in orice fel si de pe orice device (laptop, tableta, mobil, etc) site-ul www.ioana-consult.ro, indiferent daca plaseaza sau nu o comanda cu privire la un produs sau serviciu.

4. DESCARCARE EBOOK SAU ALT DOCUMENT. ACCES LA CURSURI. ABONARE NEWSLETTER. INREGISTRARE PE SITE

Utilizatorul care opteaza pentru descarcarea unui ebook sau document gratuit de pe siteul www.ioana-consult.ro, care se aboneaza la newsletter sau se inregistreaza pe site pentru a beneficia de cursuri sau informatii gratuite trebuie sa cunoasca si sa fie de acord cu termenii si conditiile stabilite pe site.

Orice ebook sau document gratuit, inclusiv accesul la cursuri si informatii gratuite se face prin pastrarea de catre Proprietarul siteului a adresei de email a Utilizatorului. Adresa de email va fi stocata in baza de date a Proprietarului si utilizata cu respectarea preverilor GDPR.

Proprietarul siteului poate solicita ulterior in baza unui email acordul expres al Utilizatorului cu privire la transmiterea ulterioara a mesajelor cu caracter de marketing, informatii despre produsele si serviciile Proprietarului, evenimentele pe care le sustine sau la care este partener.

Utilizatorul poate opta in sensul oferirii acestui acord expres sau nu. In cazul in care Utilizatorul nu ofera acordul sau expres, Proprietarul va sterge adresa de email a Utilizatorului din baza sa de date.

Utilizatorul are optiunea oricand sa se dezaboneze de la newslleter, apasand butonul „unsubscribe” de la finalul mesajului ce i-a fost trimis pe email.

5. PRODUSE SI SERVICII

Toate produsele comercializate pe acest site sunt originale si apartin autoarei Ioana Andrievici, cu drept de autor si copyright.

Produsele constau in: carti, CD-uri, pe suport fizic sau electronic, cursuri online sau cursuri open, programe de coaching, ateliere si alte asemenea produse care au un pret predefinit.

Serviciile constau in consultanta si reprezentare la negocieri, consultanta in cazuri concrete, cursuri realizate special pentru Client, si alte asemenea servicii al caror pret este stabilit in concret, in functie de serviciul livrat, prin negociere cu Clientul, pe baza de contract incheiat intre parti.

6. COLABORARE: PRETURI, COMENZI SI LIVRARI

6.1 Pretul produselor si serviciilor

Pretul produselor este cel specificat pe sie. Preturile nu contin TVA si nu se plateste TVA.

In situatia livrarii produselor pe suport fizic, la pretul acestora se adauga costul transportului, daca este cazul, ce va fi suportat de catre Cumparator.

Pretul serviciilor (consultanta, reprezentare la negocieri, cursuri comandate, etc) se stabileste de la caz la caz, prin negociere cu Clientul si va fi inscris in contractul ce se va incheia ulterior intre parti.

Pretul programului de coaching este comunicat Clientului prin email, la solicitarea de catre acesta a detaliilor cu privire la acest program.

6.2 Comanda

6.2.1 Efectuarea comenzii

Comanda produselor si serviciilor prezentate pe site-ul www.ioana-consult.ro se face prin sistemul de comanda online, email sau contactarea directa a autoarei.

Sistemul de comanda online functioneaza ca magazin online, iar produsele sunt inregistrate in cosul de comanda. Cosul de comanda va afisa totalul comenzii, inclusiv cu taxele de transport.

Comanda prin email sau telefon va fi preluata in cel mai scurt timp posibil.

Nici o comanda nu se considera finalizata inainte de confirmarea ei.

Orice eroare in efectuarea comenzii trebuie semnalata de indata Furnizorului.

6.2.2 Confirmarea comenzii

Confirmarea comenzii se efectueaza in felul urmator, in functie de modalitatea de efectuare a comenzii si platii:

a) Comanda online cu plata online si furnizarea produselor si serviciilor online

Comanda se considera confirmata la momentul trimiterii catre Cumparator a linkului de descarcare a documentului sau pachetului de documente, respectiv a linkului de acces la cursuri, inscriere la evenimente sau orice alte produse si servicii ce pot fi accesate instant online, dupa efectuarea platii.

In cazul in care Clientul efectueaza plata si nu primeste linkul de acces sau intampina probleme in accesarea, descarcarea sau vizualizarea documentelor ori cu privire la inscrierea la evenimente, este rugat sa informeze de indata Furnizorul.

b) Comanda online, prin email, formular de contact sau telefonic, cu plata prin alt mijloc de plata (virament bancar, depunere numerar, etc) si furnizarea produselor si serviciilor online

Comanda se considera confirmata la momentul trimiterii de catre Cumparator catre Furnizor a dovezii de efectuare a platii sau la momentul evidentierii sumei de bani in cont.

Furnizorul va expedia Cumparatorului documentele sau linkul de acces pe email, in cel mai scurt timp posibil de la primirea confirmarii efectuarii platii.

c) Comanda online, prin email, formular de contact sau telefonic, cu plata prin alt mijloc de plata decat online (virament bancar, depunere numerar, plata ramburs etc) si furnizarea produselor si serviciilor prin curier rapid sau posta romana.

Comanda se considera confirmata la primirea comenzii in oricare dintre modalitatile de mai sus.

Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail).

Acceptarea comenzii de catre Furnizor se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea acestuia catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia.

Vanzatorul nu considera in niciun moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.

Odata confirmata comanda, contractul de vanzare-cumparare este perfect intre parti. Contractul intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator si respecta conditiile impuse pe acest site, pe care Cumparatorul le-a acceptat prin adeziune. Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat.

Furnizorul va expedia Cumparatorului produsele comandate in cel mai scurt timp posibil de la primirea confirmarii efectuarii platii.

Odata cu confirmarea comenzii, Furnizorul se obliga sa expedieze Cumparatorului produsele.

6.2.3 Refuzarea unei comenzi

Furnizorul poate refuza comanda anuntand Clientul de refuzul sau prin email sau telefonic.

Comanda poate fi refuzata in cazurile:

§ produsele fizice nu se afla pe stoc;
§ plata Clientului nu a fost finalizata in cazul platii cu cardul sau transfer bancar;
§ a existat o eroare legata de pretul sau descrierea produsului;
§ clientul nu este eligibil pentru a face o comanda (a facut in trecut comenzi pe care nu le-a ridicat, a plasat comenzi false, etc).

6.3 Modalitati de plata si livrare

6.3.1 Plata:

Plata produselor comandate de pe site-ul www.ioana-consult.ro se poate face in modalitatea pentru care opteaza clientul si anume:

§ Plata online prin serviciul de plata Mobilpay – Utilizatorul va fi directionat pe platforma mobilpay urmand a efectua plata conform termenilor si conditiilor de pe platforma – produsele vor putea fi accesate instant (in cazul documentelor electronice) sau vor fi livrate in cel mai scurt timp posibil de la evidentierii platii in cont);
§ Virament bancar – produsele vor fi expediate la momentul expedierii pe email a dovezii de efectuare a platii (op, nota electronica, etc);
§ Depunere numerar in contul Andrievici Ioana– produsele vor fi expediate la momentul expedierii pe email a dovezii de efectuare a platii (chitanta depunere numerar) sau evidentierii platii in cont;
§ Mandat postal pe adresa Furnizorului;
§ Plata ramburs – produsele vor fi expediate prin posta romana sau curier rapid, cu plata ramburs.

Detalii de cont:

Cont bancar (lei):IBAN: RO16BTRL03301201246583XX
Deschis la Banca Transilvania
Nume: Andrievici Ioana
Adresa: Str. Vrancei, Nr.4, Sc.B, Ap.3, Sibiu, CP:550070

Pretul afisat pe site pentru livrarea prin curier sau posta este orientativ. Acesta poate diferi in functie de modalitatea de livrare pentru care opteaza clientul (Posta Romana, Curier rapid).

NOTA:

§ Costurile aferente platii prin MobilPay sunt suportate de Furnizor.
§ Costurile aferente platii cu ordin de plata, depunere numerar, etc sunt suportate de Cumparator.
§ Pentru comenzi ce depasesc 100 lei, transportul este gratuit!

6.3.2 Livrare

a) Curier rapid sau Posta Romana

Produsele fizice (carti, CD-uri) se livreaza prin posta sau curier.

Livrarea se face in termen de 24 de ore de la primirea comenzii, pe adresa indicata de Client in cadrul comenzii. Furnizorul isi asuma raspunderea doar de livrarea in termen a comenzii, nu si de receptionarea acesteia de catre Cumparator, moment care nu depinde de Furnizor ci de compania de transport.

Termen de livrare : intre 24 – 36 de ore de la achitare conform modalitatilor de plata anticipate si confirmarea prin e-mail

ANDRIEVICI IOANA PFA nu se face raspunzatoare pentru coletele primite in stare deteriorata datorita proastei manipulari din partea firmelor de coletarie cu care colaboreaza.

b) Online

Produsele electronice se livreaza online, in formatul in care sunt realizate (pdf, word, pachete documente zip, acces la informatii, etc). Pentru orice neconcordanta de vizualizare a produselor in calculatorul propriu, Cumparatorul va informa Furnizorul si acesta va lua toate masurile necesare pentru ca produsul sa poata fi receptat si vizualizat in conditii optime.

c) Prestare directa

Serviciile de cursuri, training, workshop, coaching, consultanta si reprezentare la negociere, se ofera pe baza de contract, ce va fi incheiat intre parti, dupa agrearea de comun acord a conditiilor de colaborare.

Livrarea acestora se face la termenele si in conditiile stabilite de parti, conform contractului.

Pentru orice informatii prealabile sau oferta de servicii, Clientul va contacta Furnizorul, prin intermediul formularului de contact de pe site, email sau telefonic.

d) Modalitatile de livrare si costurile aferente fiecarui tip de transport:

§ Livrare sau accesare online (pentru documentele electronice)– gratuit, dupa efectuarea platii;
§ prin curier rapid aprox. 20 lei;
§ prin posta romana aprox. 10 lei;
§ livrare directa – gratuit – daca clientul se afla in orasul Sibiu;

NOTA: la livrarile prin prin curier rapid sau posta romana preturile pot diferi in functie de tariful acestora.

6.4 Facturare

Factura va fi intocmita la momentul evidentierii sumei in contul Furnizorului si va fi expediata prin email sau odata cu livrarea produsului prin colet. Clientul va oferi in prealabil datele pentru intocmirea facturii.

Plata produselor se poate face si in baza unei facturi proforme, expediate anterior livrarii produselor, la solicitarea clientului.

Odata facuta comanda, Clientul este de acord cu termenii specifici enuntati in pagina comanda si cu preturile produselor si costul transportului afisate in cosul de cumparaturi.

6.5 Conditii de returnare

In cazul in care Clientul nu este multumit de produsele achizitionate le poate returna in termen de 10 zile de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, iar Furnizorul ii va returna toti banii.

Returnarea produsului se face pe cheltuiala Clientului, folosind acelasi sistem de transport cu care s-a facut expedierea, costurile de transport fiind asadar in sarcina Clientului.

Returnarea trebuie anuntata in prealabil Furnizorului, in scris, pe email, considerandu-se astfel denuntat contractul de vanzare-cumparare dintre parti.

Furnizorul isi rezerva dreptul de a nu accepta primirea coletelor retur fara notificarea scrisa prealabila.

Contravaloarea comenzii se va returna de catre Furnizor in contul Clientului in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului.

Prin exceptie de la prevederile legale care ofera dreptul de returnare a produselor doar persoanele fizice, Ioana Andrievici autoarea produselor de pe prezentul site, ofera garantia calitatii si garanteaza returnarea banilor in aceleasi conditii atat persoanelor fizice cat si juridice!

7. INREGISTRAREA PE SITE

Prin inregistrarea ca membru, utilizatorul va trebui sa-si aleaga un nume de utilizator (adresa de e-mail) si o parola. Utilizatorul este responsabil de pastrarea in siguranta a parolei de acces ca membru al acestui site, orice activitate desfasurata sub numele sau de utilizator fiind integral in responsabilitatea acestuia.

Utilizatorul este de acord sa instiinteze imediat Furnizorul despre orice pierdere a parolei sau semn de activitate neautorizata sub numele de utilizator.

8. DATE CU CARACTER PERSONAL. SECURITATEA DATELOR

In scopul utilizarii eficiente a serviciilor oferite, a achizitionarii de produse si servicii, Clientul este de acord sa se inregistreze pe site atunci cand i se solicita acest lucru si sa furnizeze informatii adevarate, corecte, actuale si complete.

Clientul are dreptul de acces la datele sale, respectiv la contul de inregistrare, informatiile completate de acesta putand fi oricand modificate, editate, completate sau sterse.

Orice achizitie sau descarcare de documente precum si inscrierea la evenimente prin intermediul site-ului www.ioana-consult.ro implica stocarea de email in baza de date a proprietarului, Clientul oferindu-si in prealabil permisiunea in acest sens, acceptand expres faptul de a primi periodic informatii de pe site-ul www.ioana-consult.ro, fara ca acestea sa fie considerate spam, putandu-se dezabona oricand din lista.

Proprietarul site-ului isi rezerva dreptul de a stoca informatiile clientilor: nume, adresa, email, telefon, produse comandate, si alte informatii oferit de Client, pe durata necesara indeplinirii comenzilor si in vederea realizarii de statistici, conform legii si politicii de confidentialitate a siteului.

Inregistrarea, prelucrarea si stocarea datelor cu caracter personal se face conform legii si acordului de confidentialitate de pe site. Pentru detalii click aici:

Politica privind confidentialitatea datelor personale

Conform  Regulamentului (UE) nr. 679/2016, al Parlamentului European și al Consiliului Uniunii Europene, privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) proprietarul site-ului are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate datele personale pe care le furnizeaza clientii. Scopul colectarii datelor este: emiterea facturii, informarea clientilor asupra starii comenzii si expedierea in conditii optime a produselor comandate.

Pentru detalii privind prelucrarea datelor cu caracter personal click aici:

Politica privind confidentialitatea datelor personale

Clientul nu este obligat sa furnizeze aceste date, insa refuzul acestuia poate determina imposibilitatea efectuarii comenzii.

9. DREPTURILE SI OBLIGATIILE PARTILOR

9.1. Drepturile partilor

Drepturile partilor sunt detaliate in prezentul contract, la punctele mai-sus descrise. Pentru a sublinia drepturile cumparatorului, datele inscrise pot fi oricand modificate sau sterse si pot fi solicitate in scris. De asemenea, cumparatorul are dreptul returnarii produselor, in conditiile mai-sus descrise.

9.2. Obligatiile partilor

Acestea sunt de asemenea prevazute in prezentul contract. Pentru a sublinia obligatiile furnizorului, acesta trebuie sa livreze produsele cumparatorului, in conditiile cerute de catre acesta, respectiv produsele solicitate (comandate), numarul de bucati cerute, metoda de plata etc.

Furnizorul raspunde de exactitatea informatiilor afisate pe site.

10. FORTA MAJORA

Niciuna din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat, asa um este el definit prin lege.

11. INCETAREA CONTRACTULUI SI A COLABORARII

Contractul si colaborarea intre parti poate inceta prin: renuntarea Clientului la produse si servicii cu informarea prealabila a Furnizorului si solicitarea de returnare a sumei achitate, retragerea de catre Client a datelor inscrise pe site, interzicerea accesului pe site a unui Client de catre Furnizor.

Contractul incheiat intre parti cu privire la serviciile prestate de Furnizor, inceteaza in conditiile stipulate in acesta.

In cazul reaccesarii siteului de catre Client, contractual devine activ, prin acordul tacit al Clientului de a respecta termenii si conditiile siteului.

12. ALTE INFORMATII

Informatiile prezentate pe site-ul www.ioana-consult.ro au caracter informativ si pot fi modificate de catre proprietar fara o informare prealabila.

Structura informatiilor prezentate pe site (descrierea serviciilor si produselor) este sumara dar pe cat posibil relevanta. Clientul poate solicita oricand informatii suplimentare, prin orice mijloc de comunicare prin care poate contacta Furnizorul (email, telefon, etc).

Proprietarul site-ului nu raspunde pentru defectiunile datorate serverului pe care este gazduit site-ul sau pentru problemele cauzate de functionalitatea conexiunii internet.

Orice tentativa de acces neautorizat la acest site si orice incercare de frauda va fi raportata autoritatilor competente.

Furnizorul iti rezerva dreptul de a bloca accesul la site sau a sterge contul Clientului, fara nici o informare prealabila, in cazul in care considera ca acesta, prin atitudinea lui pericliteaza in orice fel activitatea sau functionalitatea site-ului.

Orice conflict aparut intre www.ioana-consult.ro, Andrievici Ioana, utilizator, clienti sau cumparatorii se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila, prin intelegere intre cele doua parti. In cazul in care acest lucru nu este posibil, se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu iar solutionarea conflictelor este de competenta instantelor romanesti.

MESAJ DIN PARTEA IOANEI ANDRIEVICI:

Prin intermediul acestui site si prin tot ceea ce fac doresc sa ofer clientilor mei produse si servicii de calitate, cu buna credinta si la potentialul meu maxim. Consider ca increderea reciproca sta la baza oricarei relatii pe termen lung, cu beneficii de ambele parti. De aceea, asa cum am mai spus mai sus, ofer garantia calitatii la toate produsele pe care le ofer!

Ma poti contacta oricand pentru informatii sau alte detalii: click aici.

Iti multumesc pentru interes si iti doresc negocieri de succes!

Garantia calitatii – banii inapoi 100%!

In cazul in care, dupa achizitionarea produselor clientul nu gaseste cel putin o informatie care sa merite suma investita in produs, Ioana Andrievici va rambursa intreaga suma de bani achitata.

Pentru orice alte detalii, nu ezita sa ma contactezi.

_____________________________________________________________________________

Termenii si conditiile stipulate pe acest site constituie contract de adeziune. In cazul ivirii unor neintelegeri sau litigii intre parti, acestea le vor rezolva pe cale amiabila. Utilizatorul/Clientul/Consumatorul are la dispozitie oricand si platforma SOL: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO

Iti multumesc pentru accesarea acestui site, pentru interesul acordat informatilor oferite, produselor si serviciilor mele. Iti multumesc si pentru orice forma de impartasire a acestora in retele sociale si orice recomandare. Apreciez 🙂 .

Iti multumesc si iti doresc succes maxim in negocieri! :).

Cu prietenie,