Ce este un training în vânzări pentru companii?
Un training în vânzări pentru companii sau un training de vânzări intern (”in house”) este un curs (training) adaptat special nevoilor unei companii, organizații sau instituții.
Cui se adresează un training intern în vânzări?
Companiilor și organizatiilor care vor să-și dezvolte și perfecționeze personalul specializat în vânzări.
Care sunt beneficiile participării la un training în vânzări intern?
Resursa umană este capitalul cel mai de preț al oricărei organizații. Iată doar câteva beneficii pe care le va avea compania, instituția sau organizația prin dezvoltarea abilităților personalului implicat în vânzări:
√ personal cu abilități de negociere complexe care poate încheia vânzări de succes;
√ cunoașterea propriului stil de vânzare, maximizarea atuurilor și îmbunătățirea punctelor slabe;
√ cunoașterea de tehnici eficiente de vânzare și aplicarea lor;
√ identificarea profilului și stilului cumpărătorului și efectuarea vânzării conform acestuia;
√ urmărirea procesului de vânzare prin follow-up;
√ vor crește încasările firmei prin creșterea vânzărilor.
Unde se desfășoară trainingul intern pentru companii?
Trainingul se desfășoară intern, la sediul companiei, sau în orice altă locație agreată de către părți.
Cum se desfășoară trainingul intern pentru companii?
Trainingul se poate desfășura sub mai multe forme:
- Training intensiv de 1-2 zile (8 ore pe zi) susținut la locația companiei sau la o locație agreată (ex hotel, pensiune etc);
- Training defalcat sub forma de ateliere a câte 2 ore pe zi, cu tematici specifice, susținut intern la sediul/locația companiei;
- Training & teambuilding – susținut de preferat afară, în natură, sau la o locație agreată (ex hotel, pensiune etc).
Cât costă un training intern pentru companii?
Prețul este diferit, în funcție de felul trainingului, numărul de participanți și alte aspecte ce țin de necesitățile interne ale companiei.
Contactează-mă pentru o discuție prealabilă!
Comentarii recente